29 grudnia 2014

Sukienki na sylwestra / karnawał


Wielkimi krokami zbliża się Sylwester oraz imprezy karnawałowe. Wiele z Was nie znalazło jeszcze wymarzonej kreacji, więc mam nadzieję, że ten post Wam odrobinę pomoże. Czasu coraz mniej dlatego starałam się wybierać sukienki, które będziecie mogły znaleźć w sklepach stacjonarnych (są już na przecenach).

 1. sheinside | 2. TopShop | 3. Pull&Bear | 4. TopShop

1. sheinside | 2. TopShop | 3. Mosquito | 4. H&M


1. Bershka | 2. sheinside | 3. H&M | 4. oasap

1. Bershka | 2. Zara | 3. Mohito | 4. Bershka

1. NewLook | 2. szafomania | 3. TopShop

1. Reserved | 2. Zara | 3. Mango

14 komentarzy:

  1. Ta sukienka złocista z Reserved (1 z lewej na samym dole) ma straszny materiał, zmierzyłam, bo wpadła mi w oko - strasznie drapie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, szkoda. Bardzo ładna jest.
      Dobrze, że o tym piszesz :)

      Usuń
  2. Piękne propozycje. Ja niestety ze względu na brak funduszy w tym roku idę w starej kreacji. Ale myślę, że doskonale nadaje się na sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta błyszcząca bordowa sukienka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku stawiam na koszule i rurki ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wciąż nie wiem w co się ubrać na Sylwestra... :) Zawsze na ostatnią chwile :) Przepiękne sukienki Aniu wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, wszystkie mi się podobają :) ja niedługo idę sobie popatrzeć za jakąś kreacją - czas najwyższy! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybrałam cekiny w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona bandażowa jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. We stumbled over here from a different webb address and thought I may
    as well check things out. I like what I ssee so now i'm
    following you. Look forward to loooking over your web page repeatedly.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czarne mi się podobają

    OdpowiedzUsuń