20 maja 2014

Biało czarna sukienka bez ramiączek

Pamiętam czasy kiedy codziennie chodziłam w sukienkach. W liceum nie było dla mnie niczym dziwnym pójść w rozkloszowanej sukience bez ramiączek na zajęcia (oczywiście z żakietem). Minęło kilka lat i widzę jak moje podejście się zmieniło. Dużo częściej zakładam spodnie, a sukienki takie kiedyś nosiłam do szkoły zakładam nawet na wesela. Może zrobiłam się bardziej leniwa, a może po prostu mam mniej czasu rano na strojenie. 
Biało czarna sukienka wisi w mojej szafie już dość długo. Tak właściwie to zapomniałam, że ją mam. Zeszłą niedziele spędziłam z rodziną na spacerze po centrum Lublina. Uznałam, że pogoda jest coraz lepsza i może czas przypomnieć sobie o starych sukienkach, które przecież wcale nie straciły na wyglądzie i moim zdaniem są ponadczasowe. Żeby nadać tej prostej sukience odrobinę pazura i codziennego wyglądu, założyłam do niej zwykłą, czarną ramoneskę.  Muszę przyznać, że ten dzień spędziłam całkiem przyjemnie :)

















sukienka: sugarlips | ramoneska: romwe | torebka: zara | zegarek: asos | buty: czasnabuty

26 komentarzy:

  1. Torebka najpiękniejsza. :) Myślę, że sukirnki bez ramionczek pasują doskonale dziewczynom z "biustem", kiedy to idealnie układa się na nim i nic nie odstaje. Nie zsuwa Ci się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma wszyte paseczki sylikonowe, więc trzyma się na miejscu :) Czasem ją podciągam trochę do góry, ale nie ma obawy żeby się miała za bardzo zsunąć :D

      Usuń
  2. No wladnir, problem zaczyna się wtedy gdy nieraz widzę dziewczyny płaskie niczym podpaska i na siłe zakładają takiesukirnki, podczas gdy zsuwają im się na miare stanika. Niekiedy dość niesmacznie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka, wyglądasz super xd

    OdpowiedzUsuń
  4. So sweet black_and_white dress!!!

    xoxo Iren
    www.liakw.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest bardzo fajna :) ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudowna spódniczka. A ostatnie jecie mnie rozczuliło :)
    Zapraszam na www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. love the outfit... my fav is the leather jacket...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta sukienka! I torebka boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka bardzo fajnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza ta mała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są jeszcze te torebki w zarze? i ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już ich nie ma. Pierwszy raz zobaczyłam ją w Paryżu na początku stycznia i później żałowałam, że jej nie kupiłam. Nie widziałam ich już później w zarze i na początku kwietnia złapałam ostatnią z półki, więc miałam szczęście :) Kosztowała 199 zł :)

      Usuń
  12. Świetnie. Ja niestety jeszcze nie jestem przekonana do sukienek.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka i torebka dobrze prezentuje się razem z ramoneską i wszystko ze sobą współgra ;)) Mała modelka też śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne zdjecia:)ciocia i jej chrzestnica ;)Weronika jaka grzeczna dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie! Elegancko i z pazurem dzięki ramonesce. Gdyby nie ona nie podobało by mi się pewnie aż tak jak teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny zegarek :))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej oczarowała mnie torebka i zegarek ;) Możesz podać do niego linka? Jest piękny! ;)

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go prawie cztery lata temu, nie ma go na stronie :)

      Usuń
  18. elegancko, kobieco i z klasą :)) <3 pięknie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń