4 lipca 2013

Sukienka w groszki

Kropki jakoś nigdy nie należały do moich ulubionych motywów. Ta sukienka mimo, że własnie o takim wzorze, zdobyła od razu tytuł mojej ulubionej rzeczy w szafie. Muszę przyznać, że to była miłość od pierwszego wejrzenia. Zachwycił mnie jej krój oraz materiał. Jak dla mnie ideał. Jedyne co mi w niej przeszkadzało, to trzy kokardki na plecach. Bez wahania odprułam każdą z nich i pozbyłam się wyglądu małej pastereczki. Sądzę, że nie potrzeba jej więcej zdobień. Jak Wam się podoba? :)











zdjęcia: Ola

sukienka: romwe | buty: stradivarius | torebka: oasap



Follow on Bloglovin


39 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta sukienka, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Jaką farbą malujesz włosy? Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był wpis :)
      http://wantataste.blogspot.com/2013/02/farbowanie-wosow.html

      Usuń
  3. Beautiful! :)

    diarylamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz naprawdę pięknie! Moja ulubiona stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się Twoja gumka do włosów.

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Very pretty dress!! and you look so beautiful in it!!

    xoxo Iren
    www.liakw.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie komponuje sę z czerwienią ust

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka faktycznie ciekawa - bardzo dobrze na Tobie leży i fajnie Ci w niej. Jedyne co mi troszkę przeszkadza to buty - chodzi mi o kolor - jakoś do końca nie komponują mi się z całością choć wiem są niby neutralne i w sumie same w sobie bardzo ładne. Ale to tylko taki mały szczegół - mimo wszystko zestaw wygląda bardzo fajnie!

    U mnie z kolei dzisiaj trochę pasów - zapraszam w wolnej chwili na post: pasiasta trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd masz okulary? Ja mam bardzo podobne z mohito i to chyba jedyny model, w którym mi do twarzy także kupuje wszystkie ;)
    Bosko wyglądasz, kobieco i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary z H&M, ale bardzo dawno je kupiłam. Myślę, że teraz może już ich nie być...

      Usuń
  10. cudna jest :) ja tez chce taką

    OdpowiedzUsuń
  11. W sukience w gorszki jest ci przeslicznie! Tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz <3 śliczne zdjęcia ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne sandałki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz słodziutko! Wszystko świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie grochy jakoś do mnie nie przemawiały, ale ta sukienka jest boska:) Wyglądasz ślicznie, taka uśmiechnięta; cudna fryzurka, make up. Uważam, że jedna z lepszych Twoich stylizacji - przynajmniej od pewnego czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz genialnie-świeżo i wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna sukienka! W takim stylu retro wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna sukienka, ale jeszcze bardziej spodobały mi sie buty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest przepiękna, dobrze że pozbyłaś się kokardek :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://diy-and-fashion.blogspot.com/2013/07/67-konkurs.html
    zapraszam na konkurs do mnie- można wygrać nagłówek i ogólny wygląd ;)
    a przy okazji jak już jestem- śliczna sukienka <3 ale ta bransoletka mi jakoś nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu wyglądasz uroczo w tej sukience:) Bardzo ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny i dziewczęcy outfit.:)
    ___
    www.bucikowanimfomanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest idealna! Też nie lubię stylu na pasterkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie w tej sukience -do twarzy Ci -dziewczęca ,urocza;)
    Aneta P.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna, dziewczęca stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocza sukienka, a kocie okulary pasują idealnie - klimat lat 50tych ;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna ta sukienka!:D groszki górą!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajna stylizacja:) fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie super kobieco Ci w tej sukieneczce!!

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię groszki, stąd też u mnie post + top + groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. I love your dress, you look really pretty

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz, widziałam Cię w tej sukience w tesco i nie mogłam się napatrzeć, masz świetną figurę,alee na żywo jesteś jeszcze większa chudzinka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń